שלום,
בשש בבוקר ביום החג של שמחת תורה, קיבלתי הודעה מכאל שזוהתה עסקה חשודה בכרטיס שלי, ועלי לחסום את הכרטיס. התקשרתי למוקד היחיד שהיה זמין, נאמר לי שאכן העסקה לא אושרה, ביטלתי את הכרטיס והזמנתי חדש.
תוך כדי שיחה, הנציג אמר לי שהנה נעשתה עוד עסקה שלא בוטלה אוטומטית, ושאתקשר לאחר החג למוקד הכחשת עסקה ואבטל אותה.
מה שקורה מאז זה פשוט שערורייה! מסרבים לבטל לי את העסקה הנוספת שנעשתה (מזכירה שהראשונה בוטלה ביוזמתם!), טוענים שאני נפלתי קורבן להודעת פישיניג, אפילו אומרים לי באיזו תאריך היא הייתה, טוענים שאני אישרתי apple pay ושמילאתי קוד וברגע שעשיתי זאת - זאת הבעיה שלי ושאשא בתוצאות. אי אפשר לבטל עסקה.
זה לא יתכן! מדובר בעסקה של מעל 2,000 שח לאיזה אתר ספורט ספרדי, וכבר בוטלה עסקה אחת, אז למה זאת שנעשתה כמה דקות אחריה לא בוטלה! אפילו לא ידעתי עליה אם הנציג של כאל לא היה אומר לי!
אני בכלל לא הקשתי שום קוד ולא פתחתי אפל פיי, זאת כנראה הודעת הפישינג שמשכה את הפרטים.
כן יש לי בטלפון אישור שהקשתי קוד כלשהו לאפל פיי, אבל אני בוודאות לא עשיתי את זה! הכרטיס בכלל לא נמצא (גם לא לפני שחסמתי אותו) באפל פיי שלי!
אני ממש אובדת עצות. כאל לא רוצים ללכת לקראתי, אומרים לי שאלו הנהלים בעסקאות אונליין ושזאת בעיה שלי.
האם יש מה לעשות כדי לא לשלם את הסכום הגבוה הזה? כמובן שניסיתי לפנות גם לבית העסק הספרדי ואף אחד לא עונה...
תודה
שלום,
ככל שיש לך ראיות התומכות בטענותיך, הייתי ממליץ להציגם לחברת כאל כדי לנסות לפתור את העניין, או לחילופין, להגיש תביעה בעניין כנגד כאל ולהציג את הראיות התומכות בטענותיך בבית המשפט.
בהתאם למתואר נדמה כי יש לך עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
איזה ראיות יכולות לתמוך בטענותיי?
נראה לי שאני יכולה לזהות את הודעת הפישינג, אבל אני לא יכולה לאחזר את הלינק שהיה בה או להוכיח שמישהו אחר (זה שעשה את הפישינג) לחץ את הקוד ולא אני
שלום,
אינני יודע אילו ראיות יש בידך.
אנא צרי קשר טלפוני עימי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר