ערב טוב יצאתי הערב להנפיק כרטיס רב-קו לבן שלי במקום הרב-קו שאבד לו,בזמן שהמתננו לתורנו הילד השתעמם והתעסק באיזה נייר ליד הדלפק, הנציג היחיד במקום התחיל לצעוק עליו "שיתרחק מהדפלק ולא ישבור לו את המקום!!!!) אמרתי לו שזה לא מקובל שהוא צועק על הילד ואם יש לו בעיה שיפנה אלי מאותו הרגע האש אכן הופנתה אלי וכל סוג של תגובה רק דרבן אותו יותר כשהבנתי את הטיפוס פשוט שתקתי כדי שישחרר את הלקוחה לפני.. כשסוף סוף הגיע תורי עשיתי טעות והעזתי לשאול לשמו בתגובה הוא פשוט סירב לתת לי שירות ולהנפיק רב-קו לילד!! בשלב מסוים הגברת שהיתה אחרי בתור הזדהתה כשכנה של הבן שלי העברתי לה את תעודת הזהות והיא הנפיקה את הכרטיס!!
אני כועס ופגוע כמו שלא הייתי מימי, האם ניתן לתבוע את החברה על הסירוב ואת הנציג אישית על עוגמת הנפש?!
שלום,
לא ציינת איפה האירוע קרה.
האם מדובר בחברה פרטית שלא נתנה לך שירות ? או ציבורית ?
ניתן לתבוע בתנאי שיש עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר