נכנסתי לחנות 20 דק לפני סגירתה, החנות הייתה פתוחה ויש שתי עובדות ניגשתי אליהן ושאלתי לגבי מבצעי מועדון וקיבלתי תשובה התחלתי להסתובב בחנות ולבחור מוצרים ושאלתי שוב לגבי מוצר ואז ענתה לי אחת העובדות שאני לא יכולה לקנות כי סגרו קופה, אמרתי איך אי אפשר לקנות ועדיין הדלתות של החנות לא נסגרו אמרה שהיא לא יכולה לסגור את החנות אמרתי לה שאני יודעת שסוגרים דלתות לפני שסורים קופה וגם ראית אותי נכנסת ושאלתי לגבי מבצעים והתחלתי לבחור מוצרים ורק עכשיו את אומרת שאני לא יכולה לקנות ושסגרת קופה , זה לא מקובל. שלאתי שוב אז אני לא יכולה לקנות? וענתה לי לא יכולה ויצאתי מהחנות.
חוויה לא נעימה והרגשתי שגירשו אותי מהחנות, אז יום למחרת פניתי לשירות לקוחות ואמרו שהם מטפלים בנושא ושזה בכלל לא מקובל וכל עוד החנות פתוחה חייבים למכור לי והנציגה אמרה שהיא מעבירה למנהל איזור ושמסרה מס טלפון שלי וגם שמעניקים לי פיצוי לקנייה מללין שאני אקבל במייל עוד כמה ימים.. אחרי שבוע שלא קיבלתי לא פיצוי ואף אחד לא התקשר התקשרתי שוב לשאול מה לגבי הפיצוי כי אני מתכוונת לקנות מללין ועדיין לא קיבלתי פיצוי אז אמרה שהיא שולחת מייל עכשיו עם הפיצוי ולא שלחה ולא חזרו ולא כלום .. עכשיו החוויה הלא נעימה והשירות המאכזב של שירות הלקוחות והזלזול בלקוחות שלהם ובזמן שלהם אני שואלת האם אפשר לתבוע אותם על כל זה?
שלום,
לא ניתן לתבוע על חווית שירות לא נעימה ועל כן, העובדה שביקשו ממך לעזור בעת סגירת החנות, אינה מהווה עילה לתביעה.
בהמשך הבטיחו לך פיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לך. ככל שיש לך ראיות להוכחת הטענות - את יכולה להגיש תביעה על כך שהבטיחו לך ולא קיימו (הפרת הסכם).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר