הי הזמנתי בתאריך3/9 ספה שעדיין לא הגיעה ואין מענה לא בטלפון ולא ווצאפ פעם אחת חיכיתי מפלאפון אחר עובדת ענתה לי ושאלה שם ומס׳ טלפון הקראתי לה והיא ישר אמרה לי תודה שיראל יחזרו אלייך ופשוט ניתקה לי בפנים לא הצלחתי להשחיל מילה אחת אפילו לא אות ועד היום אף אחד לא יצר אוו יוצר קשר אשמח בבקשה שתוכלו להסביר לי מה אפשר לעשות בנושא🙏🏼
שלום,
ככל שאינך מצליחה ליצור קשר עם החברה בעניינך, אני מציע לך לפנות לעו"ד לצורך קבלת סיוע.
עורך הדין יוכל לבחון את הסטטוס של החברה ולפנות באמצעות מכתב התראה לפני תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר