לפני כחצי שנה קניתי כיריים גז, לאחר מספר חודשים התחילו התפרצויות של להבות מאחת היציאות של הלהבות , דבר שמרמז על ויסות לא נכון של עוצמת הגז , הזמנתי טכנאי שהגיע וסידר את התקלה ,החליף צינור , וכשהוא הגיע כבר קרתה תקלה נוספת , מכסה של להבה אחרת ,נישבר לשניים ,מבלי שהופעל עליו כוח או מכה ,פשוט נישבר מהנחה פשוטה בצד לצורך ניקיון .
הטכנאי מסר לי שהוא דיווח לחברה לגבי החלק שנישבר ( המכסה ) והם יזמינו לי את אותו חלק ויעדכנו אותי מתי יוחלף
כשפניתי לחברה לאחר שבוע, התברר לי שלא נעשה דבר על ידי הטכנאי ,ויותר מזה , החברה מתנערת מאחריות שלה לגבי החלקים ונותנת אחריות רק לגבי תקלות , ויותר מזה ,היא היחידה שגם יכולה להזמין את אותו חלק ככה שהיא יכולה לדחוף לי איזה מחיר שהיא רוצה
אני רוצה לציין , שזה היה מעורר גיחוך , לראות איך המכסה הזה נישבר מהנחה מאוד עדינה על השיש ,כאילו היה עוגיית אוריאו
אני בטוח שהתנהלות החברה אינה חוקית , כי אחריות. חלה גם על החלקים וגם על תקלות בשימוש לא חריג .
ואני בכלל לא מדבר על הלהבה הקטנה שנכבית כל הזמן מבלי שתהיה רוח קלה אפילו בדירה
הם טוענים שרשום אצלם בכתב האחריות שאין להם אחריות על חלקים ,למרות שבאתר המועצה לצרכנות יש לחברה אחריות על חלקים , האם יש מקום להגיש תביעה ?
שלום,
על מנת שאוכל לבחון האם להגיש תביעה (כלומר האם קיימת עילה לתביעה וראיות להוכחת הטענות), עליי לעיין בכתב האחריות שנמסר לך.
עוד בעניין זה ראה גם תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), תשס"ו-2006
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר