מכרתי קורקינט יד 2 שהיה בו שימוש כמובן. ולכן המחיר היה בהתאם.
הלקוח שקנה את המוצר שם לב שיש פנצ'ר בגלגל של הקורקניט משהו שאני לא הבחנתי בו קודם כי חא היה לי שימוש ממושך בקורקינט . ואמרתי לקונה שהוא לא חייב לקנות וכי באמת לא שמתי לב. אך בכל זאת הקונה החליט לקנות את הקורקינט בידיעה שיש פנצ'ר לגלגל ואף הוסיף ששטויות הוא יתקן את זה. כעבור שעה וחצי התקשר אלי וטען שהקורקינט לא נוסע . מה שלא נכון בעליל כי מבחינתי הקורקינט נסע מצוין עד לשלב המכירה. הסברתי לו שלא הגיוני ואני בנאדם ישר ולא הייתי מוכרת מוצר שלא עובד. מפה לשם טען שיקח אותו לבדיקה אצל מישהו ואם לא ירצה יחזיר לי את הקורקינט ואחזיר לו את הכסף ששילם.
עכשיו הבעיה היא שהקורקינט אצלו כבר כל הסופש ואין לי מושג מה הוא יכול לעשות לו או לחבל בו או אף להוציא את המנוע ולהחזיר אותו חא כפי שקיבל.
השאלה איך ממשיכים מכאן ואם אני מחויבת לקבל חזרה את הקורקינט בחוסר ידיעה מה הוא עשה איתו בזמן הזה ואם אני מחויבת להחזיר לו את הכסף ולקבל את המוצר חזרה ללא ידיעה מה הוא עשה איתו ואם חיבל בו או משהו דומה..
אשמח לעצה לפני שנגררים לתביעה.
שלום,
כאשר קונים מוצר יד2 יש צורך לבדוק אותו לפני הקניה ועל כן בשלב זה זו בעיה של הקונה.
כמובן שאת היית צריכה לדווח לקונה על הבעיות הידועות לך.
משכך, מבחינת החוק, אינך מחוייבת לבטל את העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר