קניתי מכשיר חשמלי מרשת גדולה שמשתמשת בשירותי הובלה. במהלך היום יצרתי קשר לקבוע מועד. הם קבעו משלוח ליום ראשון. בשעות הצהריים ראיתי שיש פעילות של החברה שאני לא יכול לצאת. ביקשתי מחברת המשלוחים לשנות מועד ולא הסכימו. פניתי לרשת, שהתעלמו ואמרו לי שיתנו מענה ביום ראשון (גם פה פניתי בשעות הפעילות).
במענה אוטומטי של חברת המשלוחים נכתב נכתב ״דחיית אספקה אפשרית רק עד יום עסקים אחד הקודם ולא תאוחר מהשעה 16:00״ בנוסף: ״*במידה והאספקה מיועדת ליום העסקים הבא אנא פנה לחנות.* אציין כי פניתי אליהם לפני השעה 16 והם ענו.
הבעיה המרכזית כי חברת המשלוחים ציינו בהודעה ששלחו עכשיו כי: ״במקרה של אי קבלת המשלוח, יתכנו חיובי הובלה נוספים בהתאם לתנאי הרכישה של החנות ממנה רכשתם את המוצר״.
מכל האמור, רציתי לשאול האם באמת יכולים לחייב אותי אם אני לא אהיה בבית? האם יכולים לחייב לשנות את ההזמנה דרך החנות שקניתי בה? על פניו הם כותבים כי זה בהתאם לתנאי הרכישה של החנות, אולם בתקנון של החנות רשום שזה לפי מדיניות ההובלה. לחברת המשלוחים אין אתר או כל דבר אחר גלוי שאפשר לראות בו את התקנון ולדעת
שלום,
האם באמת יכולים לחייב אותי אם אני לא אהיה בבית ? כן, יכולים.
האם יכולים לחייב לשנות את ההזמנה דרך החנות שקניתי בה ? לא, אינם יכולים.
למה אתה לא מבקש שיבצעו את השליחות למקום העבודה שלך ?
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר