שלום, לפני מספר ימים ביצעתי רכישה באתר של הוצאה לאור כלשהי - 19 יח' ספרים ושילמתי באשראי. חשוב לי לציין כי לפני ההזמנה שירות הלקוחות ענה לי בטלפון ושוחחתי עם בחור שנתן לי מענה לגבי פרטים ובדק מלאי של הספרים. לאחר התשלום וכאשר עברו מספר ימים לא היה מענה בטלפון, אך הבחור ענה לי במייל (ביקשתי ממנו לנסות לקדם את המשלוח) אמר שינסה לזרז זאת. הבעיה היא שמאז חלפו עוד מספר ימים ושירות הלקוחות נעלם כלא היה. לא עונה בוואטסאפ, לא בטלפון וגם לא במייל. ביקשתי לבטל את העסקה (ע"פ חוק להגנת הצרכן - עוד לא חלפו 14 ימים) ולצערי לא היה מענה מבית העסק. התחלתי לחשוד שמשהו מוזר ולצערי גיליתי כי זהו דפוס חוזר של תרמית ועוקץ וכי הביקורות בגוגל ובפייסבוק חושפות אנשים נוספים שחווים בדיוק מה שאני חווה. אנשים הזמינו ספרים ועברו חודשיים/שלושה ולא קיבלו אף ספר ושירות הלקוחות נעלם! אציין כי הספרים היו אמורים להישלח לעובדי החברה כמתנות לכבוד ראש השנה וסיפור זה גרם לנו לעוגמת נפש גדולה. ניסינו לבטל את העסקה דרך חברת האשראי ללא הצלחה - הפנו אותי לרשות להגנת הצרכן. הגשנו פניה לרשות אך מאחר וקיבלנו מייל אוטומטי ש"לרשות אין סמכות להורות לעוסק להשיב כסף לצרכן או להורות על מתן פיצויים כמו כן, " אני בספק שיוכלו לפתור זאת. מה ניתן לעשות?
בברכה , לילך.
שלום,
הייתי ממליץ להיעזר בשירותיו של עו"ד.
תחילה להוציא מכתב התראה לפני תביעה ובמידת הצורך להגיש תביעה כנגד החברה לצורך ביטול העסקה, השבה כספית ותשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר