הזמנתי מוצר מספק ב3.9.
באותו יום ההזמנה טופלה והגיע למחסן הפצה ב 5.9 .
מאז לא הגיעה אלי ,למרות שהספק מבטיח הספקה עד שבוע.כל הפניות לספק ולחברת שליחויות נענות ע"י בוט.היום ה16.9 החברת שליחויות הודיעה שתספק ביום שישי ה 21.9.
שוב,ההזמנה היתה ב 3.9 .
אני מפונה מהעוטף,הכתובת למשלוח היתה למלון,נכונה לשבועיים מיום ההזמנה,(הספק הבטיח עש שבוע).
היום אני כבר במקום אחר,וצריך לנסוע במיוחד לים המלח לאסוף אם זה יגיע ביום שישי למלון בים המלח.
גם הספק וגם החברת שליחויות,לא נותנים מענה.מה לעשות?
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה הסכם.
משכך, אתה רשאי לבטל את העסקה או להסכים לקבלה באיחור בתוספת פיצוי.
עליך לפנות בעניין זה לחברה וככל שלא עונים לך בחברה תוכל לפנות אל החברה באמצעות עו"ד.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר