לפני מספר חודשים יצר איתי קשר נציג מחברת תקשורת ואמר לי שאני לקוחה ותיקה וטובה שלהם וגם לא מזמן רכשתי טלפון נייד דרכם אז מגיע לי מתנה שואב אבק שעון חכם ומייבש שיער
שאלתי אותו מה הסיבה לכך אמר שזו הטבה ללקוחות טובים
וזה רק מותנה בהתחייבות להישאר בחברה 3 שנים
שאלתי אוצו שוב ושוב על התשלום והוא אמר לי שזה ללא תשלום רק התחייבות לעוד 3 שנים עדיין לא סמכתי על זה ביקשתי גם נציג בכיר וגם הוא אמר לי שזו מתנה ואין תשלום בכלל
מאחר ולא ראיתי את עצמי עוברת חברה הסכמתי
לאחר כמה ימים שלחו לי לבית את המוצרים
לאחר חודשיים אני רואה שמחייבים אותי בסכום של 600 שקלים עבור המוצרים
מיד התקשרתי לחברה וביקשתי שיזכו אותי אמרו לי את אישרת את העיסקה אנחנו לא נותנים מתנות הכל בתשלום
התחננתי שישמעו את השיחה
הבטיחו שזה בטיפול ויחזרו אלי תוך 48 שעות עברו כמה ימים ולא חזרו אני שוב מתקּשרת אמרו לי נחזור אליך
ושוב לא חזרו בסופו של דבר לאחר עצבים וצעקות חזר אלי נציג אמר לי שמעתי את השיחה באמת הנציג היה חדש והשיחה לא תקינה נזכה אותך
וניקח את המוצרים
לאחר יום שוב התקשר אלי נציגה בכירה יותר ואמרה לי שמבחינתם השיחה תקינה והם ימשיכו לחייב אותי כל חודש
אני ממש כועסת על ניצול תמימות שלי על גניבה איך אפשר לדרוש פיצוי והחזר כספי
תודה מראש
שלום,
ככל שיש לך ראיות מתאימות להוכחת הטענות - את רשאית להגיש תביעה בעניינך על מנת שהחברה תפעל בהתאם למוסכם ביניכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר