אנחנו ועד בית המקבלים שירות בתשלום מספק. לפני מספר שבועות התלוננו על תקלה כלשהיא. בתגובה לתלונה קיבלנו מייל מהמנכ״ל שרמז שלא יחדשו את החוזה לשנה הבאה.
עונש על התלונה
ברצוני לציין שהמוצר הוא של הספק וההתקשרות עמם היא מעל 10 שנים.
האם ספק נותן שירותים יכול לא לחדש הסכם רק בגלל שהתלוננו??
שלום,
אדם או חברה יכולים להחליט למי לתת שירות ו\או האם לחדש הסכם שירות.
לא נשמע לי סביר שחברה תפסיק לתת שירותים / לא תחדש הסכם - בגלל תלונה אחת. יתכן והסיבה היא אחרת.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר