שלום רב,
הזמנתי ריהוט מרשת רהיטים.
במעמד האספקה, אחד הרהיטים - המזנון שסופק אינו תאם לדגם שהזמנתי.
בנוסף, המזנון הלא תואם שסופק פגום - המזונית (גב המזנון) פגומה.
ברשת הודו בטעות ולבסוף הוחלט שהמזנון יאסף ממני ואני אקבל את כל כספי חזרה ללא דמי ביטול עבור המזנון.
יש לציין, שהמזנון נאסף ממני רק לאחר כחודש, בזמן קבלת שאר הריהוט שהזמנתי מהם שכלל ספה.
משום מה, הרשת החליטה שהיא מזכה אותי בסכום יחסי עבור ההובלה והרכבה של המזנון.
שילמתי עבור המזנון 260 ש"ח עבור הובלה והרכבה, אבל הוחלט להחזיר לי רק 100 ש"ח מתוך ה - 260 ש"ח.
היות שלא מצאתי שום התייחסות באינטרנט לגבי החזר דמי הובלה והרכבה של רהיט שהגיע לא תואם וגם פגום.
אז נובעת לי שאלה ברשותכם,
מה החוק אומר לגבי המקרה הנ"ל?
האם הרשת צודקת בכך שהיא טוענת שהיא לא חייבת להחזיר לי את כל הסכום עבור ההובלה והרכבה בטענה שהכסף עבור ההובלה והרכבה של המזנון עבר לחברת ההובלות למרות שהמוצר (מזנון), הגיע לא תואם ובנוסף פגום או שמה מטעה?
אשמח לתשובה בנושא
תודה רבה
שלום,
זה סביר להשיב סכום חלקי בעניין ההובלה וההרכבה (רק לגבי המוצר הפגום).
בכל מקרה, מבחינת החוק, על החברה לפצות אתכם בגין מכירת מוצר פגום / מוצר לא תואם וכד' (הטעיית צרכן, רשלנות, הפרת הסכם וכד').
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר