מהו פרק הזמן המקסימלי שבו חברה מחוייבת להחזר כספי לאחר ביטול עסקה. העסקה בוטלה ב- 28/7, פניתי ב- 27/8 לישראכרט ונאמר לי שאין בקשה לביטול. בתקנון של החברה כתוב שהזיכוי ייעשה עד 60 ימים....ובהודעת sms לאחר שפניתי אליהם שוב- הם כתבו עד 90 ימים. האם פרק הזמן הזה חוקי?
שלום,
(ב) בוטלה עסקה כאמור בסעיף קטן (א), ישיב העוסק לצרכן, בתוך שבעה ימים מיום שקיבל הודעה על הביטול, את התמורה ששילם הצרכן בעד העסקה, באותו אופן שבו שילם הצרכן, ואם היתה העסקה עסקה למכירת נכס – ישיב הצרכן לעוסק את הנכס נושא העסקה, בהעמדתו לרשות העוסק במקום שבו נמסר לצרכן;
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר