שלום וברכה
היתי בבדיקה ראשונית אצל אורטודנט לישור שיניים, בבדיקה הוא סרק את השיניים שלי , שילמתי על הבדיקה. שילמתי 3000 שח להתחלת טיפול ולאחר מספר ימים התחרטתי. המנהל לא מוכן להחזיר לי את הכסף בטענה שעבד על המקרה שלי אבל לא הוזמן עבורי כלום ולא החתים אותי על כלום. האם הוא מחויב להחזיר לי את הכסף?
תודה
שלום,
אני מעריך שסיפור המקרה המתואר אינו שלם.
בהתאם למתואר - על מרפאת השינים להחזיר לך את כל כספך בעבור השירות שלא בוצע.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה, המנהל לא מוכן לשלוח לי קבלה על התשלום, האם מספיקה אסמכתא של הבנק?
שלום,
כן. זה מספיק
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
בהמשך לשאלתי, האם מנהל המרפאה יכול לטעון שאמר לי בעל פה שהמקדמה לא חוזרת?
שלום,
לטעון כל אחד יכול לטעון כמו גם שכל אחד יכול לטעון מה שהוא רוצה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר