שלום רב.
אנו רכשנו 8 כיסאות ושולחן ב 2 הזמנות שונות לפני כמה חודשים מרשת רהיטים גדולה.
בעקבות אי יכולת לספק את השולחן(המלחמה) למרות שהובטח לנו שיספקו לנו אותו לפני פסח, ביטלנו את ההזמנה שלו כמה חודשים לאחר שהזמנו(לאחר 2 דחיות בהספקה) ורכשנו במקום אחר(למרות התייקרות המחירים), וביקשנו מהרשת שיספקו לנו את הכיסאות שרכשנו.
בחנות נאמר לנו שהייתה טעות במחסן ושלמרות ששילמנו על 8 כיסאות יש להם יכולת לספק לנו רק 6 כיסאות חדשים או להוסיף 2 כיסאות פגומים מתצוגה בהנחה או לקבל החזר מלא על הכיסאות.
בחנות לא מצאו לנכון לעדכן אותנו שאין להם את היכולת לספק לנו את 8 הכיסאות עד שביטלנו את השולחן, ואף נאמר לנו ממנהל החנות שחשב שביטלנו גם את הכיסאות(בזמן ביטול השולחן) שהיה לו מזל שהטעות לא התגלתה.
מאז קיבלנו את השולחן מחנות אחרת שרכשנו בה ואנו נשארנו ללא כיסאות.
אציין שלפני פסח רצו לספק לנו את הכיסאות, אך אנו סירבנו כיוון שלא קיבלנו את השולחן.
נאמר לנו בשיחה עם הרשת: "כיוון שסרבתם לקבל את הכיסאות, הם עברו לקונה הבא כי כך עובד המחסן הכיסאות לא נשמרים".
היינו מעוניינים לדעת האם אנו זכאים לפיצוי על עוגמת הנפש? ועל כך שהכיסאות התייקרו ואנו צריכים לשלם היום יותר ממה שהיינו צריכים לשלם לפני כמה חודשים בחנויות אחרות לולא קנינו באותה רשת?
בנוסף, האם יש לנו עילה לתבוע אותם במידה ויסרבו לפצות?
תודה רבה.
שלום,
מבחינה משפטית יש לכם עילה לתביעה ובעניינכם, אך לא בטוח שבית משפט (גם בתביעות קטנות) יתן לכם פיצוי בנושא.
אני הייתי מציע לפנות לחנות, לבטל את העסקאות, לקבל את כספכם בחזרה ולהמשיך הלאה.
כל פעולה אחרת גם תעלה לכם כספים נוספים וגם עלולה לגרום לעוגמת נפש גדולה יותר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר