שלום רב,
תיאמתי משלוח לשעה 14:00 ליום למחרת מול נציג החברה.
בשעה 14:30 התקשרתי לחברה לשאול לגבי סטטוס המשלוח, משום מה הנציגה אומרת לי באותו רגע שנעשתה טעות והיא יכולה לתאם לי.
דיברתי עם המנהלת והיא אמרה שבמקרה הזה מכיוון שזה טעות של נציג חוק הטכנאים אינו תופס.
אכן המשלוח הגיע באיחור של מעל 4 שעות כמו שהחוק תופס.
אשמח לדעתכם בנושא.
תודה!
שלום,
ככל שהמשלוח הגיע באיחור מעל למס' השעות הקבועות בחוק - אתה זכאי לפיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר