מוצר שהגיע עם מכה פיזית במוצר חשמלי גדול, החברה ציינה כי תחליף את החלקים הפגומים וההמתנה היא באיזור חודש.
חציתי כבר שלושה חודשי המתנה שהחברה אומרת שכל רגע החלקים אמורים להגיע. בנוסף לכך, כל ניסיון פנייה לחברה קשה עד מאוד - מספר רב של שיחות שלא נענות, כולל הודעות בWhatsApp שלא נענות, או נענות בהפרשים של ימים עם חצאי תשובות.
האם אני זכאי לפיצוי כלשהו?
שלום,
כן בוודאי. כפי שאתה מתאר - אתה ממתין כבר 3 חודשים ורודף אחרי החברה על מנת לקבל את המוצר.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המוצר שהוזמן הגיע, ההמתנה היא להחלפת פגם פיזי קוסמטי במכשיר
אתה זכאי לפיצוי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר