שלום ,
אנחנו הינו אמורים לעשות משלוח של מכולה מישראל לקנדה דרך חברת משלוחים שקיימת כבר ארבה מאוד זמן . אחרי שבואו ארזו לנו את המשלוח והכול ואמרו לנו שבסוף מאי המכולה אמורה לצאת לכיוון קנדה . אנחנו מתקשרים לחברה וכמו תמיד בהתחלה אין שום מענה ועד שהשגנו מישהו שעונה לנו נאמר לנו שהמכולה יצא והיא בדרך לקנדה. עוברים שבועים ואנחנו עוד פעם מתקשרים לחברה אין שום מענה וכמה שלא ניסינו להשיג אותם ולשלוח מייל אין שום מענה ואפילו לו שלחו לנו את פירוט של משלוח ואם איזו חברה יוצא המשלוח כלום אין אם מי לדבר כי אף אחד לא עונה . בסוף אחרי כול הבירורים מתברר שהמכולה שלנו עדיין בארץ והם התבלבלו ולא העמיסו את המכולה . האם אפשר לבוא אותם על אוגמת נפש על או כול פיטרון אחר כי אנחנו לא יודעים מה קורה עם המכולה מתי היא יוצא אם היא בכלל יוצאת . האם אנחנו נקבל את מכולה כלום כי אין לנו מענה לכך
שלום,
בהתאם למתואר וככל שמדובר בחברה הרשומה בישראל, יש לכם מס' עילות לתביעה : הפרת הסכם, רשלנות, חוסר תום לב, הפרת הוראות חוק הגנת הצרכן, נזקים ועוגמת נפש.
ככל שאתם מעוניינים בייעוץ, סיוע וטיפול משפטי - אתם מוזמנים לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר