שלום רב,
הזמנתי משלוח לשעה 14:00, בשעה 2 וחצי התקשרתי לקבל עדכון לגבי המשלוח ומסתבר שהנציג עשה טעות במערכת ורשם את ההזמנה לשעה 17:00.
הסברתי למנהלת שמקרה שמאחרים מעל השעה 18:00 אהיה זכאי לפיצוי ע"פ חוק.
ומבקרה כזה לא ראוי לתאם איתי שעה מחדש כאשר אנחנו כבר מעבר לשעת המשלוח.
היא טענה שאני לא זכאי לכך מכיוון שזו טעות של הנציג.
אשמח לתשובה בנושא האם היא צודקת.
שלום,
בהתאם למתואר אתה זכאי לקבל פיצוי בסך 600 ש"ח מכוח "חוק הטכנאים".
הנציג הוא מטעם החברה ועל כן הוא חלק מהחברה והאחריות היא על החברה (הרי חברה בנויה מאנשים).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר