שלום רב ותודה מראש.
אני מגורר בבניין בן 3 קומות, סה״כ 9 דיירים.
וועד הבית הקודם היה מהבניין וקיבל החלטה (לגיטימית) לא להמשיך בתפקיד.
מכיוון שהבניין מאוכלס ברובו בשוכרים ורק 3 דירות מאוכלסות ע״י הבעלים (אני אחד מהם) נדרשתי להחליף את הוועד הקודם.
מכיוון שאין לי זמן פנוי החלטתי לא להתנדב והצעתי לחפש חברת ניהול.
חברת הניהול איתה חתמנו חוזה לא מגיבה להודעות (בזמן) ועל רוב ההודעות היא פשוט מתעלמת מהבקשה של הדיירים, לדוגמא בחניה צמחה עשביה שכבר הפריעה למספר רכבים לצאת ולהכנס בצורה נוחה מהרכב.
לקח יותר מ-3 שבועות של הודעות חוזרות ונשנות ממספר דיירים לחברת הניהול בקבוצת ה-WhatsApp המשותפת.
ניסיתי לפנות בהודעה פרטית (מרגיש מחויבות כי גם אני חתום על החוזה) וגם במקרה זה המענה היה מאוד אבל מאוד איטי ולא ענייני.
לאחרונה נדרשתי להחליף ברז בגינה בגלל בלאי,
ניסיתי לסגור את המגוף הראשי של דירתי אשר נמצא בחדר המדרגות ולא הצלחתי כי המגוף שבור.
שכרתי בעל מקצוע שיחליף את המגוף אשר נמצא אחרי שעון המים, מה שנמצא לפני נמצא באחריות וועד הבית קרי חברת הניהול שגובה כסף מדי חודש בהוראת קבע.
תארתי את הבעיה בקבוצת הדיירים שבה נמצאת גם חברת הניהול וביקשתי שיטופל.
ביום שני שלחתי את ההודעה והדגשתי שאני צריך להחליף ברז והעניין די דוחק.
לא קיבלתי התייחסות כלל לפנייתי, התעלמות מוחלטת ואפילו לא הודעה לקונית של נטפל מתישהו.
שלחתי שוב הודעה וגם זו זוכה להתעלמות לצערי.
בחוזה אין SLA למענה אך באתר החברה המאוד משכנע שמים את הלקוח במרכז ונכתב כי המענה הוא מהיר מהיום להיום ויחס אנושי.
ציטטתי מהאתר בקבוצת הדיירים ושוב התעלמות.
אני לא יודע מה עליי לעשות?
לא נתקלתי עדיין במקרה כזה חמור של זלזול וחוסר אכפתיות.
אני ממש שוקל להפסיק את התשלום ולהביא בכל מקצוע באופן פרטי (מאוד
אשמח מאוד לתגובה ,
תודה רבה
שלום,
אני לא חושב שזה המקום להרחיב, להסביר ולתת מענה כולל למקרה המתואר.
אתה מוזמן לפנות אליי טלפונית או במייל ואתן לך ייעוץ משפטי בעניינך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר