בתאריך 11.04.24
ניגשתי לסלון פאות והזמנתי פאה שזהה בדיוק לפאה של אחותי מבחינת גוון שלמתי במקום 3,000 ש"ח מקדמה ,אחותי שהגיעה איתי פיזית עם הפאה והייתה נוכחת בהזמנה ,הפאניות לקחו את ההזמנה וציינו שהגוון הוא מס' 7 לפי הפאה של אחותי שהייתה מולם
ציינו בפני שייקח עד חודש וחצי להכנת הפאה פחות שבוע של החגים ב.28.05.24 הגעתי למדידה ראשונית ולצערי נאלצתי לגלות פאה שונה לחלוטין בגוון ובסגנון ממה שבקשתי
בהתחלה ניסו לשכנע אותי שזה בדיוק בגוון שהזמנתי ,לאחר שציינתי שאני באתי אם דוגמא של פאה ובקשתי את הדוגמא שלה בדיוק כמו הדוגמא שהזמנתי ופאנית בעלת העסק ציינה בפני שאין בעיה לבצע בדיוק את אותה הזמנה אגב הפאה של אחותי היא מאותו סלון של אותה פאנית ויש לי עם מה להשוות ,לאחר מכן הודו שהייתה טעות ואמרו שייספגו את זה ושיכינו מחדש אבל שזה ייקח עוד זמן ציינתי בפניהם שכבר שיש לי כנסים בעבודה וחתונות שתכננתי להגיע אם הפאה ואין לי אפשרות לחכות 3חודשים לפאה וזה לא סביר , אמרו לי שאני צריכה לאמר להם תודה שהם באו לקראתי ומחליפים לי פאה (אבל לא קבלתי פאה ע"מ שיחליפו לי אותה ),בפועל עד היום 26.06 עוד לא קבלתי הודעה שהפאה מוכנה אלא רק בשלבי הכנה , כשבקשתי לבטל ציינו שאני אכזבתי אותם ולמה בגלל שלא ענו לי להודעות אני מבטלת, זה שהמענה שלהם לא שירותי זה עניין אחד אבל לחכות חודשיים וחצי מההזמנה הראשונה ולא לקבל שום מוצר זה עניין אחר , האם יש חוק בנושא להגנת הצרכן ?
שלום,
כן, בוודאי.
חוק הגנת הצרכן
חוק החוזים
חוק המכר
פקודת הנזיקין - רשלנות (מקצועית)
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר