הזמנו עוד בחודש מרץ חופשה במלון באילת עם עוד חברים לשבוע האחרון של אוגוסט, לקחנו בכוונה חדר יקר יותר עם בריכה והתלבטנו בין מס' מלונות של הרשת ובכלל. היום קיבלנו הודעה כי עקב התארכות השהות של מפונים הם ייצרו עמנו קשר לתיאום והעברת ההזמנה למלון אחר ברשת, מלונות שהם מבחינתי כמובן פחות מתאימים. האם זה חוקי למכור חדרי מלון ללא וודאות שאכן כך יהיה? כעת מן הסתם כל אופציה אחרת שהייתה בחודש מרץ עוד במחיר סביר יקרה משמעותית. אם בכלל קיימת כי אין כבר מקומות במרבית המקומות לשבוע האחרון של אוגוסט. אני לקוח שבוי.
שלום,
החברה אינה יכולה למכור מוצרים / שירותים / חדרים שאין לה ועל כן מעשיה הם בניגוד לחוק הגנת הצרכן.
ככל שהחברה מבקשת לשנות את העסקה או לבטלה - אתם זכאים ורשאים לקבל פיצוי כספי או חדרים טובים יותר במקום אחר לבחירתכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר