שלום,
לפני כחצי שנה נרכשה ספה מרשת גדולה, עם התחייבות לאספקה בתוך 90 ימים.
העסקה בוצעה בשיאה של המלחמה, ומועד הספקה של 90 ימים הוגדר ככזה, בשל המלחמה.
המועד לאספקה הולך לחלוף השבוע, ובחברה אומרים שהספה לא תסופק בזמן, אלא באיחור של לפחות חודש.
החברה לא מוכנה לפצות אותי בגין האיחור.
א. האם החוק מאפשר לי לבטל את העסקה ולקבל חזרה את
מלוא המקדמה ששילמתי בחלוף הימים עליהם הוסכם בחוזה הרכישה?
ב. האם אני יכול לתבוע פיצוי נוסף - למשל בגובה של הפרש בין הסכום אותו היתי צריך לשלם על הספה לבין ספה אחרת שאמצא במקום אחר? ומה הסיכוי שפיצוי שכזה יאושר?
תודה
שלום,
א. בוודאי. בהתאם למתואר החברה הפרה את ההסכם כלפיך ועל כן אתה רשאי לבטל את העסקה + השבה כספית מלאה + תשלום פיצויים בגין הפרת ההסכם.
ב. אתה רשאי לתבוע פיצוי בגין הפרת חוק הגנת הצרכן, הפרת הסכם, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר