שלום
רכשתי כורס דיגיטלי של מכירות באינטרנט.חשוב לציין שאני פניתי למוכר בעקבות פודקאסט ששמעתי.
כשדברתי עם איש המכירות הסברתי לו שיש לי נסיון במכירות באינטרנט,ושרכשתי כבר בעבר כורסים,הבהרתי לו שחשוב לי שהתוכן של הכורס יהיה ברמה כזו שיפתור לי דברים שלא ידעתי.
המוכרן אמר שהכורס.מעודכן לשנה הנוכחית.
כשהתחלתי לראות את הכורס התאכזבתי מאוד גם מהרמה וגם גיליתי שהתכנים שם מלפני שנתיים ויותר, מה שחשוב באיקומרס.
כעת עברו רק 3 ימים מרכישת הכורס ואני רוצה לבטל.
לא נשלח אליי שום טופס,הכל היה טלפוני,ולא הוסבר כלום לגבי ביטול עסקה.
האם אני יכול לבקש החזר כספי?
צפיתי ב30 אחוז מהתכנים.
תודה, אוהד.
שלום,
אינני יודע על איזה חוזה / הסכם חתמת בעניין, אך מבחינת החוק, לא ניתן כבר לבטל את העסקה.
ככל שאתה מעוניין לבטל ולקבל את כספך בחזרה, יהיה עליך להגיש תביעה ולהוכיח את הדברים המתוארים בסיפור המקרה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר