שלום,
הגעתי למוסך על מנת לתקן את רכבי. בעל המוסך ביקש שאתן לו מקדמה להזמנת חלקים, התעקש כי התשלום יהיה במזומן ולא היה מוכן להביא לי קבלה. התיעוד היחיד שיש לי לתשלום הוא הודעה שלי לבעל המוסך על הסכום אשר שילמתי לו אשר הוא הגיב עם עלות התיקון הכוללת ופרטים לגבי הרכב.
פניתי לבעל המוסך כ20 פעמים (חלקן בטלפון וחלקן בוואטסאפ) לאורך 8 חודשים בנסיון לתאם מועד לתיקון הרכב ללא הצלחה. בכל פעם אמר לי שיחזור אלי במועד מאוחר יותר. לאחר שהתייאשתי מהניסיונות פניתי אליו בבקשה שיחזיר לי את המקדה מכיוון שאין אפשרות לתאם איתו. בעל המוסך לא מוכן להחזיר לי את הכסף, הכל פעם שאני פונה אליו הוא אומר שיבדקו את העיניין ושהוא בטיפול אך בפועל לא עושה דבר. עברו כבר מספר חודשים מאז הבקשה הראשונית שלי להחזר.
האם יש מה לעשות בנידון? האם יש אפשרות לדרוש פיצוי על הטרחה שהוא גרם לי?
תודה
שלום,
בהתאם למתואר - על בעל המוסך להשיב לך את כספך כולל תשלום פיצויים בגין העובדה שמשך אותך מספר חודשים.
אתה בהחלט רשאי להגיש תביעה לבית המשפט לצורך קבלת כספך בחזרה + תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה רבה על התגובה המדוייקת!
סליחה על הבורות, איך נקבע סכום הפיצוי? האם אני צריך לציין אותו בעת הגשת התביעה?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר