שלום
הזמנתי רהיט מאתר אינטרנט של רשת גדולה ומוכרת.
למרות שנשלח אלי SMS ובו נכתב שיצרו קשר לתיאום אספקה - *ולא עשו זאת*. נעשה ניסיון אספקה אחד בו השליח פשוט הגיע לכתובת שנתתי (ללא תיאום כאמור), ולא יכולתי לקבל את המוצר. זמן האספקה חלף ולמרות ניסיונותי לפנות אל החברה דרכה קניתי את המוצר במספר דרכים (טלפון, מייל, פייסבוק) - לא קיבלתי כל מענה.
האם אני זכאי לפיצוי כלשהו מהחברה? איך ניתן לפעול כדי לקבל פיצוי שכזה, במידה ואני זכאי?
תודה
שלום,
בהתאם לחוק מגיע פיצוי כאשר קובעים איתך שעת הגעה ולא מגיעים (ולמעשה אתה נשארת בבית ממתין למשלוח).
המקרה שלך מעט שונה מבחינה עובדתית.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר