שלום
הזמנתי 5 כיסאות בר ב 03/04/2034,באישור הזמנה היה כתוב זמן הספקה משוער 12/04/2024, עדיין לא קיבלתי את ההזמנה למרות ועבר חודש, בנוסף פניתי מספר פעמים לשירות לקוחות של החנות ללא מענה.
מה ניתן לעשות?
שלום,
משהחברה הפרה את ההסכם כלפיך - כעת אתה רשאי לבחור בין ביטול העסקה + השבה כספית מלאה + תשלום פיצוי, לבין האפשרות להסכים לקבל את המוצרים באיחור בתוספת תשלום פיצויים.
ככל שאתה מעוניין בייעוץ ,סיוע וטיפול משפטי - אתה מוזמן לפנות למשרדי.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר