היי לפני כחודשיים ביצעתי הזמנה של סלון לבית ובחנות הובטח לי שהסלון יגיע עד ערב חג הפסח לצערי כמה ימים לפני החג התקשרו להודיע לי שההזמנה לא תגיע לפני החג ותסופק מיד לאחרי החג לא אהבתי זאת וגם הבצרתי בהם שנאמר לי לפני החג וזו הטעיית לקוח לא היה מה לעשות והמתנתי לאחר החג לפני כשבוע התקשרו אלי לתאם אספקה ליום רביעי שבוע לאחר מכן ואכן אישרתי תיאום אספקה אך הסלון לא הגיע בגלל שלטענתם לא בוצעה תיאום שעה (יש לי שיחה מוקלטת שהם אישרו הגעה ביום רביעי ) לאחר מכן הובטח לי שהסלון יגיע היום לצערי הוא אכן הגיע אך לא הסלון אותו הזמנתי הביאו לי סלון אחר מה שאומר ששוב יהיה עיכוב של לפחות שבוע ואין לדעת אפילו אם הסלון שהזמנתי מוכן בכלל אשמח לתשובתך בנושא מה ניתן לעשות
שלום,
קראתי את סיפור המקרה. שאלתך אינה ברורה.
מה הכוונה מה ניתן לעשות ?
בהתאם למתואר, החברה לכאורה הפרה הסכם כלפיך, התרשלה, נהגה כלפיך בחוסר תום לב והפרה בנוסף גם את חוק הגנת הצרכן וחוק המכר.
בשלב זה אתה רשאי לבטל את העסקה + לקבל את כל כספך בחזרה + תשלום פיצויים בגין כל המתואר.
אפשרות נוספת היא להסכים לקבל את המוצר (הסלון שהוזמן), אך כעת על החברה לפצות אותך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
תודה ענית לי בדיוק על השאלה
רציתי לדעת מה אני יכול לדרוש ומה הסכום פיצוי שאפשר לקבל אם הסלון עלה כ6300 שקלים
שלום,
אתה רשאי לדרוש את מחיר הסלון (במידה ואתה מבטל את העסקה) + פיצוים על הפרת הסכם, חוסר תום לב, נזקים ועוגמת נפש.
(סביבותו 1,000 - 1,500 ש"ח פיצוי).
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר