הזמנתי חבילה מחו״ל, שהייתה אמורה להגיע אליי בעזרת חברת הפצה שלא אנקוב בשמה. בפעם הראשונה שהזמנתי את המשלוח נציג השירות שיקר כי איתרו את החבילה והיא נמצאת ביעד שצוין. מיותר לציין כי הגעתי אל היעד מספר רב של פעמים, לאחר תיאום עם החברה, והחבילה כמובן לא הייתה שם. לאחר סחבת ארוכה מאוד, חברת ההפצה טענה שהחבילה כלל לא נמצאה וביקשו ממני לפנות אל השולח כדי לקבל החזר כספי.
בניסיון להזמין מחדש את החבילה, נתקלתי בשירות לקוחות מזעזע שלא מספק מענה לשאלותיי בנוגע לחבילה; לא יודעים היכן נמצאת, הבירורים בנוגע לחבילה נמשכים מעל ל14 ימי עסקים, דבר לא מתקדם עם המשלוח ואף טעות ביעד המשלוח.
אשמח לדעת מה אוכל לעשות בנושא, והאם יש עילה לגשת לתביעה.
שלום,
בכללי אומר כי יש לך עילה לתביעה.
ככל שיש ברשותך ראיות לכך שהחברה התנהלה ברשלנות וכתוצאה מכך נגרמו לך נזקים - אתה רשאי להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר