שלום, טכנאי למדיח שביקר אצלי בגיע לטפל בבעיה של נזילה.
טרם התחיל את עבודתו ציינתי בפניו שבמוקד השירות של החברה ציינו שבדרך כלל הבעיה נובעת מציר מסויים שצריך לחזק.
אחרי שציינתי זו בפניו פתח את המדיח וטען שהבעיה היא ב"מצוף דיגיטלי" ושזה יפתור את הבעיה ב"מליון אחוז". לאחר שהחליף (ולא ציין מה המחיר של הרכיב) סגר את הכל ובדק שוב, ואכן הנזילה לא נפתרה. פתח מהצדדים וראה שהנזילה היא אכן מהציר שציינתי בהתחלה. חיזק את הציר ולאחר מכן אמרתי לו שהבעיה אינה מהרכיב שהחליף וביקשתי שיחזיר את הקודם. אז התחיל להרצות לי תוך כדי הרמת קול וביקש בעבור ה"שירות" 300 ש"ח לביקור ועוד 440 ש"ח על החלק (מבדיקה פשוטה ניתן לראות שהרכיב עולה כ-80 ש"ח לצרכן הפרטי וכניראה שלו בתור טכנאי אף פחות).
אחרי ששילמתי לי והלך. החלטתי לבדוק בעצמי האם הרכיב תקול והחלפתי חזרה לרכיב המקורי על מנת לראות אם אכן ישנה דליפה. בדקתי פעמיים על מנת לוודא ולא היתה נזילה כלל.
פניתי לטכנאי ועדכנתי אותו בתוצאות הבדיקה שלי וביקשתי שיגיע לאסוף את הרכיב ויחזיר לי את כספי.
הטכנאי התחיל להטיח בי האשמות קשות וניתק לי את השיחה.
יש לציין שהטכנאי לא נתן לי אף מסמך או אחריות בגין אותו רכיב ועקרונית יכול להיות שזה היה רכיב משומש.
הטכנאי רשם בחשבונית מס שהנפיק "תיקון קצר" ולא פירט בגין מה היה החיוב מעבר לזה.
אציין גם שצילמתי לו בוידאו את שני הרכיבים יחד ואת ההחלפה כדי להראות לו שאכן החלפתי לצורך הבדיקה.
1. האם יש חוק שמחייב אותו כטכנאי לתת מסמך אחריות\מקוריות של רכיב שהוא מתקין?
2. האם יש לי מה לעשות עם העובדה שלא פירט בחשבונית על מה היה התיקון?
3. בחיפוש אונליין מוצאים בקלות ביקורות שליליות על מקרים דומים \ תביעות שהוגשו נגדו.
אודה תגובתכם בנושא.
שלום,
1. על הטכנאי להשאיר לך מסמך הכולל אחריות לתיקון.
2. כרגע כנראה שלא. אתה רשאי לפנות לגורמים הרלוונטים ולדווח.
3. ככל שאתה מעוניין להגיש תביעה - אני מציע שיהיו לך את כל הראיות הרלוונטיות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר