שלום רב,
אני לקוח חברת תקשורת ונובמבר אחרון עשיתי עסקה חדשה ל 500 מ"ב והנציגה לא אמרה שצריך לבוא טכנאי כדי להחליף מודם והשאירו אותי עם חיבור של 200מ"ב
לאחר 3 חודשים גיליתי שאני עדיין מחובר על 200מ"ב וחא עדכנו אותי למרות שאני כל הזמן חשבתי שיש 500מ"ב
לאחר שדיברתי עם תמיכה טכנית תיאמו לי טכנאי להחלפת מודם חדש,ותיקון חבילה .
לאחר יומיים דיברתי עם שרות לקוחות כדי לברר את הנושא הנציג הציע לי זיכוי כספי חד פעמי של 50 ש"ח בגלל שלא נפגעתי כספית וביקשתי את השיחות המוקלטות והתעקשתי על זה . אמר לי שיחזור עוד שעה ולא חזר בכלל. לאחר יומיים התקשרתי כדי לוודא את הסיפור בכלל לא היה להם תיעוד במערכת שהתקיימה שיחה בכלל לכן ביקשתי את השיחות המוקלטות . ובאותו שיחה הנציג נתן לי פיצוי של 800 מ"ב ללא חיוב וגם זה לא התקיים רק לאחר שבועיים לאחר שיחות חוזרות עם הנציגים . ועדיין ממתין שישלחו לי את השיחות המוקלטות שהבטיחו שיעבירו אליי . האם אני יכול לתבוע אותם על רמאות ושקר ויחס ומרמור בשיחות טלפון שכל שיחה לפחות חצי שעה ?? וכמה סכום שאשפר לבקש אותו בטביעות קטנות כאלה?
שלום,
ככל שיש ברשותך ראיות מתאימות להוכחת הטענות - אתה רשאי להגיש תביעה בעניינך.
סכום הפיצוי כולל את הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לך כמו גם פיצויים בגין הפרת הסכם, חוסר תום לב. כמו כן יש לבדוק האם ישנה הפרה של חוק הגנת הצרכן ואז יהיה אפשר לתבוע על סכום פיצוי של עד 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר