הגעתי לרכוש מיטה בחנות , הייתי עם המוכרת שהראתה לי כל מני דגמים וכל מני בדים למיטה וסגרה איתי מחיר לאחר שהובהר לה מה בדיוק אנחנו רוצים כולל ארגז מצעים ואפילו איזה סוג ארגז.. המוכרת ישבה על המחשב חישבה הכל והציגה לי מחיר כולל של הכל כולל הובלה והרכבה.. סגרנו עסקה וכרטיס האשראי גוהץ.
לאחר יומיים שלושה יצרו איתי קשר מהחנות להגיד לי שהייתה טעות והמוכרת לא כללה במחיר את הארגז מצעים.. ביקשו ממני סכום נוסף ולאחר התערבות של מנהל הרשת הסכימו "לבוא לקראתי" ולהציע לי להוסיף "רק" 750 שקל במקום 1500
אשמח לדעת מה אומר חוק הגנת הצרכן בנידון ומה כדאי לי לעשות ?
שלום,
ככל שהחנות ו\או מי מטעמה טעו - עליהם לספוג את הטעות ולספק לך את המוצר שרכשת במחיר ששילמת.
החנות תהא רשאית לבטל את העסקה בתוספת תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר