המוכר לא משתף פעולה בלשון המעטה.
לקחו לי 3 ימי עסקים כדי לקבל מענה,
שבסופם כל מה שעשה היה לשלוח לינק לעמוד באתר שמתייחס להחזרות\החלפות (ושם צוין לשלוח חזרה בדואר).
סירבתי להחזיר בעצמי ואף שלחתי מכתב התראה לפני תביעה.
סירב לתת מענה וטען שהכל לפי חוק.
דעתך?
שלום,
בהתאם לחוק - אם החברה טעתה במשלוח - עליה לספוג את הנזק. על החברה לשלוח שליח כדי שיאסוף את המוצר הלא נכון ולשלוח אליך ללא תשלום את המוצר הנכון שהזמנת.
זה מה שקובע החוק.
אם פנית לחברה וזו התשובה שקיבלת - אזי אתה רשאי להגיש תביעה בעניינך.
מציע לך להוסיף לתביעה פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח מכוח חוק הגנת הצרכן.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר