הזמנתי נעליים מאתר אינטרנט.
לאחר מספר ימים המשלוח הגיע וגיליתי נעליים אחרות ממה שהזמנתי (לא מידה קטנה\גדולה, לא צבע שלא אהבתי, ~נעל אחרת לגמרי~)
פניתי למוכר שטען שעלי לשלוח בדואר רשום את הנעליים למחסן ולאחר שיתקבלו אקבל החזר.
הטעות היא של המוכר, למה אני צריך לבזבז מהזמן שלי ללכת לסניף דואר, לשלם אגרת דואר רשום, ולחכות זמן רב מאוד אם בכלל עד שאקבל החזר?
יש מקום לתביעה קטנה?
שלום,
אכן ההתנהלות לא תקינה.
אני לא ממליץ לתבוע, אלא להסדיר את עניין התקלה מול החברה.
בכל מקרה פתוחה בפניך הדרך לתבוע ככל שאתה מעוניין, אך אני לא בטוח שתביעה תתן לך פתרון.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר