היי, התחברתי לחברת תקשורת, הבטיחו לי בהתחלה חודשים במחיר מוזל של 70 שח ונאמר לי שאם אני לא אשנה את החבילה במהלך החודשים האלה המחיר יעלה ל230
אז לאחר חודש התקשרתי לשירות לקוחות לשנות את החבילה כדי שלא אקבל בחודש השלישי את החשבון הגדול של ה230, נאמר לי שמגיע לי עוד חודש במחיר מוזל כלומר שלושה חודשים כאלה, ביקשתי לוודא את הענין כי ממה שקבעתי בהתחלה עם האשת מכירות היה חודשים, הנציג בדק ובדק ואמר שמגיע לי שלושה חודשים במחיר המוזל
הפלא ופלא בחודש השלישי קיבלתי את חשבון של 230 שח ולא במחיר מוזל כמו שהובטח
רדפתי אחרי השירות לקוחות שלהם באינסוף טלפונים שמתמשכים כבר מעל 4 חודשים!!!
הביטחו לי זיכוי כבר 5 פעמים, אמרו לי שזה עבר ותוך 14 ימי עסקים יגיע לחשבון שלי, כמובן שלא קרה, כשאני מתקשר לבדוק מה קורה עם הזיכוי תמיד אין זכר לזיכוי או לתלונה שלי ואני צריך לספר להם שוב מה קרה ושוב עובר את אוותו תהליך.
יש מה לעשות עם זה?? הם גם רימואותי בחשבון וגם הבטיחו לי מעל 5 פעמים זיכוי (3 מנהלים שונים דיברו איתו הבטיחו לי זיכוי ויותר מזה גם הבטיחו שיתקשרו תוך שבוע לוודא שהזיכוי נכנס, כמובן ששום זיכוי לא נכנס ושום נציג שלהם לא חזר לוודא מה קורה עם זה)
אשמח לכל הכוונה ודרך לתבוע את החברה הזו ולקבל את הכסף שלי בחזרה
שלום,
ככל שיש לך את ראיות מתאימות להוכחת הטענות - אתה רשאי לתבוע בתביעות קטנות על מנת לקבל את כספך.
לידיעתך - חוק הגנת הצרכן קובע במקרים מסוימים פיצויים ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר