קבלתי הודעה מחברת השליחות שאמורה לספק לי גנרטור שרכשתי. שהמוצר בדרכו אלי ב-3.3. אבל לא סופק. למחרת אחרי שחיכיתי שעתיים וחצי בטלפון עד שענו אמרו לי שיסופק היום עם הודעה חצי שעה לפני ושוב לא סופק המוצר גם היום.
האם אני זכאית לפיצוי לפי חוק הטכנאים ומי צריך לשלם חברת השליחות או החברה ממנה רכשתי את הגנרטור שם לא רשום מועד אספקה אלא רק מועד כניסה למלאי 21.2
שלום,
בהתאם למתואר את זכאית לפיצוי כספי בגין "חוק הטכנאים".
החברה ממנה רכשת את המוצר אחראית על אספקתו ללקוח.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר