שלום רב,
לאחר שלא עברתי טסט בשל פנס סדוק, קיבלתי טסט זמני לשבוע, מייד פניתי לחברת הביטוח שהפנו אותי לספק פנסים שלהם אחד מתוך 2 שהציעו (ואת שניהם לא הכרתי). למרות שציינתי מייד בהתחלה את הדחיפות וסיום הטסט בסוף אותו שבוע, הספק עדיין דאג לעכב אותי במשך כל השבוע טירטרו אותי, שיקרו לי , ולבסוף גם גרמו לי להגיע ביום האחרון
לטסט (וציינו שאגיע בסוף היום!). כשהגעתי מתברר שהגעתי לחינם והפנס כלל לא הגיע, בתגובה לתלונותי ירד המנכל למשרד המוסך, צעק עלי לפני כולם , הלבין את פני וכבר במשפט השני שאמר, ציין שאינו מוכן לתת לי את השירות, כי התלוננתי! משמע, הנ"ל קרה ביום חמישי בסוף היום. לא ניתן לפנות לספק אחר, לא ניתן לשוחח עם הלקוח ועיכבו אותי גם שם כי חייבו ולא רצו לתת זיכוי באותו הרגע. כל זה גרם לי גם להשאר ללא טסט , גם להגיע עד למוסך לחינם, ובנוסף גם עיכבו אותי לחינם כשעתיים לאחר שחייבו אותי ללא צורך וניסו לעכב את הזיכוי. חברת הביטוח "הראל" שאליה פניתי גם במהלך השבוע שבו שעוכבתי, אמרו שיחזרו ופשוט נעלמו. קשה להשיגם וכשאני כבר מצליחה אומרים שיחזרו אלי ושוב נעלמים. כיום אני תקוע בלי טסט ובלי שירות! מה עושים במקרה כזה? האם מותר לספק שאני שבוייה לו (מטעם הביטוח) למנוע ממני את היכולת לעבור טסט? האם מותר לו בכלל לא לתת שירות , בעודי שבוייה שלו ? האם מותר לביטוח להמשיך להכריח ולנעול אותי עם ספקה אחד ולתרום לעיכוב גם כשמודבר ברישוי הרכב (המתנה את הביטוח למעשה). מה אומר החוק בעניין? (כל השיחות איתם מוקלטות ושמורות)
שלום,
קראתי את הדברים ונדמה שהדברים התנפחו מעבר לצורך.
ככל שנגרמו לך נזקים בעניינך בעקבות התנהלות רשלנית - את רשאית להגיש תביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר