רכשתי מכשיר סלולארי מחברת מוצרי צריכה גדולה ונחשבת בישראל
נותן השירות של המכשיר הינה חברת עצמאית שונה מהמוכרת שלדעתי מדובר בחברה לא טובה הנותנת שירות לא טוב. השיא היה כשחלף מועד התיקון (14 ימים מופיע בכתב התחייבות נותנת השירות) וטרם תוקן המכשיר גם אז לא היה עם מי לדבר מה שנקרא "לא ספרו אותי" בלשון המעטה
המוכרת מתנערת מאחריות ועם נותנת השירות אותה "שידכה" לי המכורת "אין עם מי לדבר". השאלה האם אני יכול לתבוע את המוכרת בתביעות קטנות ובגין מה ?
אינני רודף בצע ורק מבקש זיכוי כנגד המכשיר אותו רכשתי (חלפה חצי שנה) כמובן אותו אשיב באריזה מקורית
שלום,
אתה רשאי לתבוע את החברה נותנת שירות האחריות בגין אי עמידה בזמנים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר