היי אשמח לדעת האם יש עילה לתביעה בקשר לחברת תקשורת
הסיפור מתחיל בכך שכל רצוני היה לחדש הטבה לאחר שנה .נציג ענה וסיכמנו למשך שנה 68 שח 500 מגה הייתי מרוצה נתקנו שיחה בתודה ,כעבור יומיים מתקשר איש מכירות מטעמם ומעדכן כי המחיר שלי גבוה ומציע לי סיבים הסברתי לא מעוניינת ,ומה המחיר הקיים במנוי שאלתי הנציג ענה 99 שח .הסברתי שזה לא שסיכמתי מול הנציג ושיעביר אותי לקשרי לקוחות אותה מחלקה של הנציג הראשון מיותר לומר שהוא לא העביר בטענה שקודם צריך להגיע לשירות לקוחות והם אלה שמעבירים לקשרי ,ניתקתי התקשרתי שוב ענו מספר נציגים ואז נתקלתי ביגאל נציג קשרי לקוחות .יגאל התנצל ואמר שיתקן חווית שירות הוסבר רמת אמינות יורדת והוא טען כי יש על מי לסמוך סיכמנו שיגאל מעדכן חבילה חדשה באותו רגע 500 מגה ב65 שח ובודק פיצוי על עוגמת הנפש שזה 14 ימי עסקים המתנה עד שהחברה תחליט בכמה לפצות והוא יחזור לעדכן .לאחר מספר ימים הייתה תקלה באינטרנט ודובר עם נציגה טכנית רחל ,תוך כדי שיחה נציגה טוענת כי המנוי מעודכן על 200 מגה ולא 500 וששירות לא עובדים כרגע הוסבר שאני אחכה ליגאל .לאחר ה14 ימי עסקים יגאל לא חזר אז אני התקשרתי ענתה נציגה לירז שוב הוסבר שירות לקוי ובחינה מחדש של הזיכוי לאחר שהוסבר שיגאל חולה או מילואים ולכן לא חזר אליי .לא בוצע העברת טיפול לנציג אחר כמו שהיה צריך להעשות במקרה הזה , ולכן היינו צריכים להתחיל מהתחלה שוב הסברתי את הדברים הסברתי טירטור לקוח,הסברתי שקרים , נציגה טוענת פיצוי על עוגמת נפש שיגאל בדק הוא על 50 שח ואת זה היא מוכנה לפתוח הסברתי לה שזה לא פיצוי הולם בשום צורה ושמישהו צריך לשלם על על הבריאות שלי על הזמן שלי ולכן אני אקבע את התעריף שאני חושבת מגיע לי 300 שח ולא פחות על סיפור שמתמשך כחודש על לא עוול בכפי .נציגה לאחר בדיקה מול הבכירה הסבירה 150 שח זה המקסימום הסברתי שלא מקבלת ומבקשת את זו ששומעים ברקע שאומרת לה מה להגיד לי , הסבירה חזרה מחר הסברתי שמחר הסכום של הפיצוי יעלה כי הם ממשיכים בליקוי .וניתקנו שיחה .יום למחרת חוזרת הבכירה ולאחר מיכן הבכירה של הבכירים הסברתי שאני מעוניינת ב350 שח ולטענת הבכירה של הבכירים 300 שח זה המקסימום שמבחינה מערכתית לא לא אפשרי (אגב מה שטענו הנציגים לפנייה בסכום יותר נמוך)
סיכום שיחה מול אמל בכירה של הבכירים הוא שעידכון חבילה התבצע על 500 מגה ב65 שח מרגע זה לשנה ,300 שח זיכוי ואישורו לחשבון עד 5 ימי עסקים ובדיקה על 50 שח בדרך אחרת יצירתית .
נשאלה השאלה כמה זמן יכנס הזיכוי לחשבון אמל הסבירה 14 ימי עסקים הסברתי שלא יקרה במקסימום 3 ימי עסקים עד 5 אמל מאשרת ופותחת את הזיכוי למחלקת כספים לאישור אמל מסכמת חזרה בעוד 3 ימים על 50 שח הנוספים ולא חוזרת עובר 4 ימי עסקים אני מבקשת מנציגה בצאט ג'נט להודיע לאמל שאני מחכה לחזרה אמל חוזרת יומיים לאחר מיכן בטענה שהיא הייתה חולה ולא יכלה לחזור ושאני אנושית ואני צריכה להבין .בכל אופן אמל טוענת שזה אושר היום הזיכוי וזה יכנס לחשבון עד 2 ימי עסקים ולגביי ה50 שח לא ידוע הסברתי שאני מעלה את הזיכוי ל500 שח כי זה לא מה שסוכם . והסברתי שאני רוצה מישהו מעלייה הגיעה מנהלת הצוות של אמל שטענה שהיא דאגה לאישור הזיכוי הבוקר ושהיא מעודכנת בכל הסיפור ושהיא האזינה לשיחות (שקר ) ושהיא לא יכולה לזכות מעבר ל300 שח ביקשתי מישהו מעלייה ומחר אמורה לחזור מנהלת מוקד.
יש שיחות מוקלטות
שלום,
כן יש עילה לתביעה. כעת עליך לבחון האם יש לך את הראיות המתאימות להוכחת הטענות.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר