שלום,
רכשתי אוזניות (בעסקת מכר מרחוק) , פתחתי את האריזה אחרי חודשיים וגיליתי כי אחת מהן תקולה. האם החנות מחובת להחליף את המוצר לחדש ? הם כמובן שלחו אותי לתקן, רק שזה מוצר חדש ולא מתאים לי לקבל מוצר מקולקל
שלום,
ככל שרכשת מוצר תקול - על החברה להחליף לך את המוצר למוצר אחר חדש ותקין.
הבעיה היא שפתחת את המוצר רק לאחר חודשיים ימים ולא כשקיבלת וכעת לא ניתן לדעת האם קיבלת מוצר תקול או שהמוצר התקלקל בזמן שהיה אצלך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר