היי, מישהי הזמינה ממני דרך האתר והזינה מספר טלפון שגוי בעת ההזמנה. כל הזמנה שמתבצעת הפרטים שלה מועברים לשותפים על מנת לשלח את ההזמנה. היא פונה בטענה שהחבילה שהיא הזמינה לא הגיעה לאחר זמן ההמתנה המקסימלי - אז ניגשתי לבדוק, וגיליתי שההזמנה שלה אכן הגיעה לנקודת האיסוף אך היא (הלקוחה) לא ידעה על כך משום שלא קיבלה הודעה מחברת השליחויות עקב הזנת המספר השגוי. כעת היא מאיימת שלא ייתכן שהיא שילמה על מוצר שלא קיבלה ובמידה ולא נחזיר את כספה היא תפנה לעו״ד. רציתי לשאול האם יש לה עילה בכלל לתביעה? לי יש הוכחות ששלחתי את החבילה ושהיא הגיעה. מרגיש כמו איומים שלא מחזיקים מים רק בשביל לסחוט כספים על טעות שהיא בעצמה בכלל עשתה.
שלום,
ללקוחה יש עילה לתביעה שהרי היא הזמינה מוצר שילמה ולא קיבלה אותו.
אך לך יש הסבר הגיוני מדוע הלקוחה לא קיבלה את המוצר.
אני מציע לפנות ללקוחה, לשוחח איתה, להסביר ולפתור את העניין כך.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר