היי,
הזמנתי בחנות אופטיקה 3 זוגות משקפיים אופטיים + תחליפי דמעות.
נמסרה לי חשבונית מס ממסופון, ובה רשום: משקפיים.
בקשתי לקבל חשבונית מפורטת הכוללת את פרטי הזהות והעלויות של המסגרות, העדשות ותחליפי הדמעות, לרבות האחריות עליהם.
מזה חודש אני נדחית בתירוצים שונים ולמעשה לא ברור לי עד הסוף תמחור הסכום.
אציין שהמקום הומלץ לי. הליך ההזמנה טרם הסתיים אך אני חוששת שההתחמקות ממתן הפירוט נובעת מהעדר גילוי נאות לגבי אחד הפריטים.
שאלתי: האם זכותי לקבל חשבונית מפורטת לרבות ציון האחריות ?
והאין זו מחובת החנות לספקה לי ?
תודה מראש,
רומי
שלום,
כן בהחלט זכותך לקבל חשבונית מפורטת הכוללת את האחריות (במידה וקיימת) וזו חובתה של החנות לספק לך חשבונית בהתאם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר