שלום לכולם
לפני חודשיים בדיוק מהיום (15/1/24) רכשתי סלון חדש מחנות, שילמתי במקום במזומן את הרכישה ונאמר לי שעקב המצב הביטחוני יקח זמן והמשלוח יגיע עד ה-25/12/23 (בערך חודש וקצת לאחר הרכישה), מקובל.
לצערי אף אחד לא יצר איתי קשר רק לאחר שאני רדפתי אחריהם ויצרתי איתם קשר בתאריך שבו כבר היה אמור להגיע המוצר, כאשר כן מישהו דובר איתי נאמר לי שוב שיש עיקוב נוסף במשלוח ואצטרך לחכות עד תאריך 10/1/24
ובכל הזמן הזה אני מתקשר לשירות הלקוחות כאשר עונה לי הנציגה ״מנהל יצור איתך קשר היום!״
דבר שעד רגע זה לא קרה.
האם אפשר לעשות עם זה משהו? האם יש למי להתלונן על החברה? יש דרך להוציא פיצוי כלשהו על החוויה הנוראית הזו שעדיין לא נגמרה??
תודה מראש על כל מענה ועזרה ובשורות טובות לכולנו
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה כלפיך את ההסכם בכך שלא סיפקה לך את המוצר כפי שהבטיחו ומשכך - אתה רשאי לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים או לחילופין להסכים לקבל את המוצר באיחור אך בתוספת תשלום פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
שלום,
בהתאם למתואר החברה הפרה את ההסכם ביניכם.
משכך בשלב זה אתה רשאי לבחור לבטל את העסקה, לקבל את כספך בחזרה + תשלום פיצויים או לחילופין להסכים לקבל את הסלון אך בתוספת פיצוי כספי בגין האיחור והפרת הסכם.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר