היי,
לפני מס חודשים נרשמתי למירוץ ״חבר״ שהיה אמור להתקיים ב20.10.2023. המירוץ בוטל בעקבות המלחמה , ומאז אני קיימתי עם החברה שיחות חוזרות על החזר אך לא קיבלתי מענה בטענה ש״נקבל פרטים בהמשך או ״יהיו פרטים על דרכי החזר בשבוע הבא״.
כבר מס חודשים אני מקיים עימם שיחות ועדיין אין אופציה להחזר כספי. מדגיש פעם נוספת שביטול המירוץ נעשה על ידי החברה ולא על ידי. האם יש סעיף בחוק הגנת הצרכן שאוכל להשתמש בו ונועד להגן במקרים כאלה?
שלום,
אינך צריך סעיף בחוק הגנת הצרכן כדי לקבל את כספך בחזרה.
על הצד השני להשיב לך את כל כספך שאחרת יהיה עליו גם לשלם פיצויים.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר