הגשתי תביעה קטנה נגד חברה. הדיון בוטל כשאחת משתי סיבות הייתה שכתב התביעה והזימון לא הגיעו לנתבע. מזכירות בית המשפט לא שלחה לכתובת של הנתבע שנתתי. לאחר פנייה, קבעו דיון חדש ושלחו את המסמכים בדואר רשום לכתובת שנתתי שהיא כתובת החברה הרשמית למשל ברשם החברות. רואים במערכת נט המשפט מס' מסירה אולם אין סטטוס "התקבל".
האם זוהי אחריותי לדאוג שהנתבע יקבל? האם עלי לעשות משהו? האם יש דד ליין? (ראיתי איפושהו שצריך לקבל 60 יום לפני הדיון..)
האם עצם שליחת דואר רשום לכתובת רשמית מספיק, גם אם הנתבע לא אסף את הדואר הרשום?
אני חוששת ששוב יבטלו את הדיון וינסו לסגור את התיק...
שלום,
1. כן, באחריותך לבצע מסירה. ככל שבית המשפט לא מצליח לבצע מסירה כדין בהתאם לכתובת שמסרת, בית המשפט יפנה אליך על מנת לבצע מסירה לנתבעת.
2. עליך לפנות לבית המשפט לברר האם בוצעה מסירה לנתבעת ואם לא מה עליך לעשות (בית המשפט ינחה אותך להגיע לבית המשפט על מנת לאסוף את כתב תביעה מסמך והזמנה לדיון לצורך ביצוע מסירה.
3. לדעת בית המשפט זה לא מספיק (למרות שזה מה שקבוע בחוק).
4. כדי שהתיק לא ימחק - יהיה עליך לבצע מסירה (עם ראיות מתאימות) ולהציגם לבית המשפט על מנת לקבל פסק דין בהעדר הגנה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר