שילמתי על ביקור טכנאי עבור נזילה במתקן מים 250 ₪. ללא קבלה בשלב זה.
זה אמור היה להתקזז מעלות החלפים, כלומר, במקרה שהטכנאי מחליף חלפים אז הביקור הוא בחינם.
אכן הטכנאי החליף מיכל מים ורגש חום ב 470 ₪ ונתן על זה קבלה ידנית.
ואז פניתי לחברה כדי להזדכות על 250 ₪ ולהפתעתי הם אמרו שאיני זכאית להחזר כי העלות היא:
470 מיכל מים
250 רגש חום.
כלומר, זה שונה מהקבלה הידנית שנתן הטכנאי.
לטענתם העלות הכוללת היא 720 ₪.
הם החליפו את עלות הטכנאי ברגש חום בחשבונית הממוחשבת, בעוד שבקבלה הידנית גם מיכל מים וגם רגש חום שניהם יחד עולים 470 ₪.
האם יש פה עילה לתביעה קטנה?
שלום,
לא. בית משפט לתביעות קטנות אינו בענייני מס.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
חבל מאוד.
כאשר גובים "רק" דמי טיפול, מכל לקוח באופן שיטתי, זה מצטבר לסכומים גבוהים בסופו של דבר.
כמובן שלא ניתן פה תביעה ייצוגית, אך להבא כדאי לקרוא ביקורות על החברה לפני שמזמינים מכשיר.
בסדר, תודה!
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר