שלום וברכה,
רכשנו בר מים קרים וחמים.
ביום ההתקנה גילינו שיש דליפה במכשיר, ריח של חשמל שרוף וזרם דקיק.
התקשרנו לבטל את העסקה אחרי שני ימי עסקים.
במעמד הביטול אמרו שבנוסף לדמי הביטול וכסף לטכנאי, עלינו לשלם מחיר מלא גם על סנן המים - מאחר שמדובר במוצר מתכלה.
שלחו לי את הקלטת השיחה במעמד הסגירה של העסקה, בה הנציג מקריא לי את הזכויות שלי לביטול עסקה בתוך 14 יום - שבתוכן הוסיף את המשפט כי הסנן הוא מוצר מתכלה מבלי לציין מה וכמה אדרש לשלם בתמורה.
בחברה טענו שזה חלק ממשפט כולל על זכאותי לבטל עסקה בתוך 14 ימים.
האם אין לי מה לעשות עם זה, או שאוכל לתבוע אותם בבית משפט?
תודה רבה!
היי תודה על שאלתך
יש להבדיל בין ביטול העסקה בשל הטעיה או בשל מוצר תקול, לבין עלויטת התקנה ושימוש, עליהם לא תוכל להזדכות.
ממליץ לפנות לעורך דין לשם הדשת מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים נגדם, מה שיסייע לך לקבל מוצר עובד ופיצוי כדין.
אתה יכול גם להתקשר אליי
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: ד``ר ועו``ד יצחק כהן 053-6243460
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר