לפני כשבוע ביצעתי בבית עסק הזמנה של ארון במחיר מבצע, שאמור היה להגיע אלי בהובלה(שתשולם בנפרד). היום התקשרו מבית העסק ואמרו שהיתה טעות. הארון כבר לא במלאי, כך שהעסקה מבוטלת והכסף יוחזר.
קיימת במקרה עילה לתביעת פיצוי? אם כן, על פי איזה חוק/סעיף?
שילמתי על הארון במועד ההזמנה, באמצעות כרטיס נטען של מועדון "חבר"
שלום,
בהתאם למתואר בית העסק הפר הסכם, נהג בחוסר תום לב ובניגוד לחוק הגנת הצרכן.
לאור האמור מגיע לך פיצוי בגין ביטול חד צדדי שלא כדין.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר