החודש רכשתי שולחן נפתח עם 6 כיסאות, טרם הרכישה הגעתי לבית העסק על מנת לבחון את המוצרים. המוכרת בבית העסק הפנתה אותי למבצע שיש לעסק בגין רכישת שולחן ו6 כיסאות ואף הראתה לי תמונה במחשב הכוללת מחיר (לציין כי בתמונה לא רשום מידות וכו וכו) בקשתי מהמוכרת שתראה לי את המוצר בחנות וזאת הפנתה אותי לשולחן בגודל איקס שנפתח לגודל איקס כולל 6 כיסאות. את הרכישה ביצעתי לאחר שהתרצתי שמדובר במוצר שלשמו הגעתי , מציין שוב שנמסר לי מהמוכרת שמדובר בשולחן נפתח עם 6 כסאות. מספר ימים לאחר הרכישה המוכרת מהחנות יוצרת איתי קשר ומוסרת לי שחלה טעות וכי העסק מעוניין לשנות את העסקה בכך שאני אשלם סכום נוסף או לחלופין אוותר על שולחן נפתח ו2 כיסאות. הוסבר למוכרת כי אין בכוונתי להוסיף כסף או לשנות הזמנה עקב כך "שהטעות" היא של בית העסק. למחר השיחה יצרה איתי קשר מנהל החנות שמסרה כי הבעלים של החברה מתכוון לבטל את העסקה אם אני לא מוסיף כסף או משנה את המוצר בטענה שבקבלה רשום "רכישת המוצר מותנת באישור הנהלה". גם את התנאי הזה אף אחד מיושבי החנות לא ציין בפני מה גם שהמוכרת בכל שלב ברכישה התכתבה/דיברה עם מנהל החנות הודות הרכישה.
שאלתי היא כזאת הם העסק ראשי לבטל את העסקה באופן חד צדדי? או האם העסק יכול לדרוש ממני להוסיף כסף או לשנות מוצר עקב "טעות" שנעשה ע"י בית העסק?
תודה רבה
שלום,
התשובה לשאלתך היא לא.
בהתאם למתואר - בית העסק אינו רשאי לבטל את העסקה באופן חד צדדי או לדרוש להוסיף כסף או לשנות מוצר עקב "טעות" שנעשה על ידו. על בית העסק לספוג את הטעות שלו ואינו יכול באופן חד צדדי לבטל את העסקה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין חיים איציקובסקי 053-8007683
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר