היי חיים תודה רבה על המענה המהיר,
כתבתי לחברה שאני מעוניין שהם ישיגו לי את החולצה או לחילופין יביאו לי פיצוי כלשהו.
הנה התשובה שקיבלתי מהחברה:
״
ערן , אין פיצוי בגין חוסר מלאי , החברה רשאית לבטל עסקה במקרה של חוסר /פריט פגום ,
אין מהיכן "להשיג" זה לא עובד ככה , יש פה חברה , וקורה שישנו חוסר מלאי . החזר כספי מלא יתקבל״
מה אתה חושב על זה?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר